Min lilla lista

Jag gör sällan listor men den här var övergripande och bra (och populär).

1. Hur gammal är du om fem år? 29
(var tvungen att tänka efter)
2. Vem var den sista du träffade? Jim♥
3. Hur lång är du? 174 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Inception såg jag igår och den var bra men man fick ha full fokus.
5. Vem ringde du senast? Oj, Sandra kanske (igår)?!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Emma R, nåt i stil med "ska vi ses vid 15 idag?"
7. Vad är dagens planer? Träffa Emma och fika, gå en promenad annars ganska oplanerat.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? RINGA!!!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade (var inte gifta)
10. När såg du senast din mamma? Hmm.. Nästan en månad sen :(
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Kl 06.40 men somnade om till 10.30 =)
13. Har du någon gång hittat en katt? Jajamen, min mamma är en catwoman så vi har tagit oss an ganska många hemlösa katter =)
14. Vilken är din favoritplats? Kanske hemma men samtidigt älskar jag ju att resa, Grekland är hitills favoriten.
15. Vilken plats föredrar du minst? Min gamla arbetsplats kanske hehe?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ojojoj, det här svaret skulle kunna göras långt. Jag hoppas jag o J lever lyckliga med barn. Jag vill ah ett roligt och stimulerande jobb, en bra ekonomi och jag vill gärna ha provat på att bo utomlands ett tag.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och svek.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jim♥
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, fast jag hade en del med fina motiv i mitt flickrum
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nästan alltid med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 2 Småland och Skåne.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Snarare dagen efter, men det har nog hänt nån gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tjocka strumpor, är alltid kall om fötterna.
26. Är du social? Ja fast jag trivs med att vara ensam också.
27. Vilken är din favoritglass? Det fanns en glasskiosk på Naxos (Grekisk ö) som hade helt underbar glass, lätt den bästa jag ätit.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA, förmodligen jorden runt. Samt betala av mitt csn.
29. Tycker du om kinamat? Ibland.
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och ibland pulver hehe.
32. Sover du på någon särskild sida? Jag vill gärna ligga med ansiktet mot J men vaknar oftast på andra sidan.
33. Kan du spela poker? Nope
34. Tycker du om att mysa? Ja, fast inte lika mycket som min myssambo.
35. Är du en beroendemänniska? Jag vill så gärna säga nej men tyvärr: Ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, 1.
37. Vill du ha barn? Ja mer än gärna.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, ganska många ggr. Minst 4.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Lätt: Resor!!!!!
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Pass !!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En snus :P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv hahahaha =) Förutom det, Ida N♥ & min syster♥
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett är på min högra kind som ser ut som en smilgrop.
47. Vad har du för ringsignal? Samma som resten av Sveriges befolkning.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog.
49. Flirtar du mycket? Nja...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men fylla på tror jag jag kan klara.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser en bok som heter Kalejdoskopisk kärlek just nu. Inför kommande kvällskurs i vår.
54. Läser du dagstidningen? HELL NO!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, har prioriterat bort så lyx när jag började plugga.
56. Dansar du i bilen? Ja, det händer.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3, alltid P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lovenote till J♥
59. När var du i kyrkan senast? Maddes söners dop i November.


Åh vad jag saknar min familj nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0