Spara och slösa.

Ytterligare en effektiv dag eftersom jag vägrar ligga och köra över 1 timme för att va i skolan 2 och sen köra samma tid tillbaka igen.
Suck, pust och stön.

Men jag ligger inte på latsidan för det. Har fått ytterligare lite viktigheter gjort här hemma.
Köpt juklappar, present till nästa helgs kalas, satt in pantpengar och födelsedags pengar på sparkontona.

Härligt att se att trots att jag har jäkligt dåligt med pengar nu inför julen så växer sparkontot.
Jag mår bra och får en kick av att se summan där bli högre och högre =)
Och jag mår bra av tanken att jag förändrat hela min syn på ekonomi det senaste året.

Nu ska jag laga lax, mums.

Här får ni en bild från Lördagskvällen som spenderades hos älskade syster♥

Hon har världens gulligaste och finaste lilla lägenhet med världens största kök :P


Kommentarer
Postat av: lina

du är så gullig sis, du är den absolut bästaste storasyster man kan ha!

2010-12-02 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0