What does'nt kill you..

Makes you stronger.
Ställer in mig på en jobbig dag imorgon i skolan.
Berättar hellre sen än nu om jag känner för det imorgon vill säga.

J är iväg och jag kollar på en film "The Constant Gardener".
Den visade sig vara för invecklad och blev mer rörig än bra.
Jag är så inne på Afrika temat nu så jag vill bara kolla på filmer som utspelar sig där ;P

FUnderar på att göra lite varm choklad och krypa upp i soffan nu.
Är både trött, halvnervös inför imorgon och har mensvärk.
Bra kväll- not!!


Trött bella


Kommentarer
Postat av: Anki

jag är med lite nervös inför idag.. har du sett blood diamond? den utspelar sig i afrika, riktigt bra!

2010-12-03 @ 06:11:15
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0