Effektiv

Nu har jag handlat en julklapp till Farmor och Farfar och det är inte alls många kvar på listan nu.
Tänkte försöka fixa de sista idag.
Ärligt talat så hade jag tänkt mig att jag redan skulle vara i stan vid denna tiden men jag insåg att hemmet höll på att förfalla (överdriver kanske lite lätt).
Det var så jävla stökigt med saker som bara lagts på stället där man satt och tvätt i halva lägenheten.

Nu har jag börja röja upp lite och så fort sängen är bytt så ska jag hoppa in i duschen och sen vidare.

Jag bakade ju saffransskorpor också i natt och nja, jag är väl inte riktigt nöjd med utseendet på de.
Det var precis som om degen var för torr och att det inte gick att få några ordentliga längder utan de bara "rasade ihop i smulor".
Fast goda var de.
Får kalla de "mina misslyckade men goda skorpor"




Och här ser ni Gollum i morgonrock som käkar skorpa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0