Tips på julklapp

Måste tipsa om en superbra julklapp som passar ALLA.

Jag har skrutit med tidningskungen.se till både min sambo och senaste idag till min kompis som inte kunde hitta en bra julklapp till sin pappa.
Där inne finns ju verkligen nåt för alla.
Modetidningar, korsordstidningar, whiskymagasin, skvallertidningar osv.

Jag tycker det är en helt perfekt julklapp.
Och det är en sån sak som man kanske inte unnar sig själv.
Jag hittade ett jättebra erbjudande med tidningen LEVA som handlar mycket om självkänsla och personlig utveckling.
En julklapp som inte bara är tidsfördriv utan faktiskt kan göra något mer för dig.

Tidningen Leva - din coach för livet!

Här har ni tidningskungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0