Nytt år med oskrivna blad.

Ja, tänk imorgon är vi inne på 2011.
Jag minns när det var millenium skifte, det var ju så STORT.
Att få vara med om ett millenium skifte var ju få förunnat.
Och jag kommer ihåg att jag var livrädd, för överallt stod det om att nu skulle minsann jorden gå under.
Och all teknik i världen skulle kollapsa för att de inte klarade årsskiftet *fniss*


Jag önskar att jag liksom förra året och liksom många andra bloggare hunnit med att göra en årssummering men det gjorde jag ej :(
Jag har fullt upp.
Nyårskvällen ska spenderas på bästaste jobbet♥

Jag slutar 24:00 men hoppas få sticka några minuter innan så jag hinner hem för att kyssa in det nya året med J♥

Detta året har det "bara" blivit 2 utlandsresor ;)
Annars har vi nog snittat på 3-4.
Men i Indien var vi ju i 17 dgr och det kostade inte gratis ;P


Indien April-maj 2010

Turkiet Aug- 2010 (J tar kortet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0