Kiss my aaaaaaaaaaaass

Det ser inte ut att gå så bra med mina vetekakor.
I receptet stod det en massa saker och jäst och mjölk.
Bara så, 5 dl mjölk.
Problemet är att den förmodligen skulle varit fingervarm för det vill ta mej fan inte jäsa.

Jag har läst på massa sidor nu om kall mjölk och jäst och det står att det jäser men tar mkt längre tid.
Oh fan!

Nu kanske ni tycker att "det borde du väl begripa att mjölken ska vara fingervarm, men då måste jag få försvara mig med att:

1) Jag är ingen van bagare, häller bara lite vatten på sånt som finns i påsar (brödmix)

2) Jag är svintrött och stod i min egen värld så bara öste i.

3) Skit till den jävla idiot som inte skrev det i receptet!!! Hoppas du är nöjd nu, you bastard. Tänk på alla små barn som skulle baka dina sketna vetekakor som överraskning till mamma, tänk hur ledsna dom är nu.
Och imorgon är det julafton din skitstövel!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0