Julbak

Jag vaknade kl 6.40 idag och det är rekordtidigt för mig.
Hur kan man vakna så tidigt en dag när man får sova nästan hur länge som helst?!
Skandal!!
Jag tror jag har sömnproblem, när jag väl vaknat har jag så svårt att somna om.
Till slut gick jag upp ihopp om att jag ska kunna somna om om en stund igen.
Vi får se, ögonen känns ganska tunga nu.

Igår kväll bakade jag efter vi kom hem från kalas hos J:S kusin.
Som så många andra i bloggvärlden så satsade jag på Lussebullar med vitchoklad och förväntnigarna var HÖGA.
Jag blev faktiskt lite besviken.
Jag vill också tillläga att jag inte är något big fan av "vanliga lussekatter".
Kanske hade jag så höga förväntningar att det var därför jag blev besviken.


Bullar är så fina och de luktade helt underbart.


Nån som sannerligen inte blev besviken var J för han klämde i sig 4 stycken redan igår kväll =)
Kakmonster!!

Receptet hittade jag här men jag halverade satsen (vi är ju ingen stor familj direkt) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0