Godmorgon?!

Herregud, jag sitter fortfarande i pyjamas och skriver. Har sjukt ont i ryggen dock.
Vår datastol är inte gjorde att sitta länge på.
Jag inser att jag inte kommer hinna nåt annat än att plugga idag.

Och jag är orolig över hur jag ska hinna redovisa detta på ynka 20 minuter.



Här är boken jag använder mig av.
Jag har ju inte hela boken utan bara ett kapitel men ni kan ju utläsa att författaren minsann inte sparat på krutet (läs orden) när han skrev den :P

Nehepp, hoppa in i duschen får jag iaf hinna med.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du jag ska säga dig att jag har inte hunnit, men jag har svårt och säga nej och det var planerat länge att jag skulle passa han. Och så har jag feber med, så jävla typiskt. Vill gå och dö!

2010-12-08 @ 18:21:46
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0