Färdig för jul.

Hallå =)
Hur har ni det i julstressen?!

Idag köpte jag den sista julkappen.
Till pappsen♥
Jag tar chansen att visa den för er här eftersom jag vet att han inte läser och visserligen är min lillebror typ den största skvallerkärring som finns men den risken tar jag :P

Jack Daniels choklad =)

Dyr (49 spänn) liten förpackning men förmodligen uppskattad då jag har en whiskytokig pappa =)

Ikväll ska vi kolla på Inception.
Jag sa tvärt nej först när J föreslog den men efter att ha sett trailern ångrade jag mig.
Jag avskyr egentligen Action men storyn här verkar vara intressant.
Nån av er som sett den?

Igår såg jag den här när J gått o lagt sig ;)

Bra men ganska "invecklad".


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har sett den, den är riktigt bra! Men det gäller och koncentrera sig annars tappar man bort sig :P Jag kollade på den utan svensk text så jag fick verkligen koncentrera mig på vad de sa :) Men den är jättebra!

2010-12-21 @ 10:03:33
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0