Buhu :'(

Min mamma och mina systrar bakar lussekatter tillsammans idag.
Lussekatter, knäck och annat julgodis- tillsammans.
Och här sitter jag, själv, vid datorn.
J är och handlar.

Jag visste inte ens om att dom skulle ha julmys idag.
Men å andra sidan så hade det ju inte gjort nån skillnad.
Jag hade ju suttit här ändå.
"Julbak med nästan alla min ungar" stod det på FB.
Nästan..
1/3 saknas.

Ja, jag har valt att flytta hit själv.
Men jag valde inte att flytta för att jag inte ville vara nära min familj.
Jag valde det alternativet av en massa andra anledningar som vägde tyngst i slutet för mitt psykiska välmående.

Så är det, och nej jag saknar inte Kristianstad.
Men jag saknar människorna där♥
Och framförallt dagar som denna.


Tur jag har dej, du får mig att känna mig hemma vart vi än är♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vet precis vad du menar! <3

2010-12-12 @ 23:02:52
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0