Äntligen mig själv igen

Vilken mysig kväll vi hade igår♥
Egentligen hände inget speciellt utan bara riktigt välbehövligt Fredagsmys.

Tittade på idolfinalen (mest för att resten av Sverige gjorde det) och käkade godis.
Sen flyttade vi in till sängen och låg och pratade och mös.

Jag har redan hunnit med en tur till Ikea idag (liksom resten av Jkpg) och snart ska jag göra mig redo för att åka på kalas hos J:s kusin.

Har förresten kommit på en riktigt bra sak med att bo här i Jkpg.
Det finns massor av affärer som inte finns i Kristianstad och därmed kan man köpa julklappar som folk tycker är rolig för att de inte sett de innan + att ingen annan köpt likadant :D

Nu ska jag ringa min "Laina".

Ha en mysig Lördag med mycket godis ;)


Roligt med webcam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0