Andas igen

Allt känns så mycket bättre nu.
Luften är rensad och jag kan andas igen.
Missförstå mig inte, det känns inte bra utan bättre.

Jag har fått klarhet i vissa saker.
Jag känner mig naiv och dum.
Som att jag trodde att bara för att det handlat om en vuxen och ett barn så vet alltid den vuxna bäst.
Jag har insett att en vuxen person innerst inne kan vara ganska liten.
Som att det var någon nyhet liksom ;)

Att vissa frågor finns inga bra svar på.
Så är det.
Och en sak till: När det handlar om relationer finns det alltid 2 sätt att se på situationer och saker!!!
Det finns 99% av gånger 2 versioner av en story♥

Och jag orkar inte ta ställning, och jag vill inte ta ställning.
För jag älskar dessa människorna otroligt mycket!!!!
Och jag ska inte behöva välja.

Haha, flummigt AB.
Men skönt att skriva av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0