Sista natten och bebisbilder =)

Sista natten, yes yes yes !
Nu är jag trött på jobbet!
Imorse var hemskt. Väldigt lugn natt och sen när klockan blev 5.45 larmade ALLA på en gång.
Var nog 10 stycken som larmade samtidigt :/
Medicin, toabesök, "kan du lägga på filten", "kan du ta mitt blodsocker", "stäng fönstret det är kallt" osv.
Inte blev det bättre heller när jag skulle koka risgrynsgröt (som de har på söndagar).
Det tar en jävla tid att koka egen och man måste röra hela tiden annars bränner den vid.

När jag således äntligen är färdig, ska bara röra om en sista gång så ser jag en svart ganska stor bit i gröten.
Jag fiskar upp den i tron om att det är en bränd "flaga" och vet ni vad det var:
EN SPYFLUGA!!!!

eN spyfluga hade alltså fått lida digerdöden att kokas ihjäl i en kastrull med 16 portioner risgrynsgröt.
Plågsamt sätt att dö ;)

Det var bara att slänga skiten och göra en ny sats.
Det värsta var att jag hade provsmakat den så efteråt stod jag med fingrarna i halsen vid vasken.
Linda kollade lite frågande på mig när hon kom in =)

Nu ska jag kika in "Valentines Day" en stund innan det är dags att göra "sista natten med gänget".


Jag med lilla N i Torsdags =)


J matar, J & C tyckte vi behövde öva o det är väl alltid nyttigt =)


Söta lilla grynet =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni ser ju riktigt bekväma ut med det där ;-).

Vilken söt plutt ♥.

Snart semester, måste kännas helt underbart att komma ifrån detta tråkiga väder (som det är just nu iaf) :-D.

KRAM!

2010-08-08 @ 20:38:39
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Johanna Christoffer och Nellie

vilka fina bilder :)

Bara säga till när ni vill gosa med Nellie igen. Vi gav henne lite morotspure , vilket hon tyckte om..

Så nästa gång får ni gärna mata henne ;)

Ha de gott i Turkiet !!

puss och kram

2010-08-08 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0