Sista semesterbilderna

Uff, jag mår inte alls bra idag.
Turkmage och fökylning, inte så skoj direkt.
Redan igårkväll under kalaset för J började det för mig.
Fick jätteont i magen och fick lägga mig på golvet i fosterställning mitt när gästerna var här :/
Nåväl, det får bli en lugn hemmadag med nära till toaletten.

I övrigt var det succe på gårdagens kalas.
Vi bjöd på 3 olika sorters pastasallader: Tonfisk, Crabsticks och kräftstjärtar!
Till efterrätt hade J gjort egen vit chokladmousse med hallon i.
Den var god men nästa gång skulle han nog göra lite annorlunda då det blev mer som kräm än mousse.
En bra och god födelsedag blev det iaf enligt honom <3


Gamla Sides ruiner ligger längs med nya Sides gator =) Smidigt o kolla då.




Blev en del slappande


Som sagt...


Lilla fialisa på stranden i solnedgång




Fin bild på Mamma o Pidde


På båtutfykt till Manavgat


Båten vi åkte med som la till vid bräckt vatten. På ena sidan 10 grader på andra sidan 30 =)
Gissa var jag valde att bada;)


J tog kort på oss från båten, Han är en kylling på o bada :P




Sköldarna sover


Sista kvällen på favvo restaurangen Sunshine


Mamma äter Pizza, för andra gången under resan. Hon fastnade verkligen för deras "Pide blandad" =)


Gör mig redo för flygbussen som tar oss tillbaka mot Antalya :(


W gjorde fina flätor i Side =)

sÅ nu har jag bjussat på de flesta av bilderna från supersemestern i Side.
Vissa behåller jag för mig själv.

Hope you enjoyed it!


Kommentarer
Postat av: miian

Wow ni verkar ha haft det toppen.

Solbrända och fina =)

Hur mår du annars?

Vad händer hos dej?

Jobbar nåt?

Kram

2010-08-21 @ 21:44:11
URL: http://miiaolowa.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag viiiiiiiil tillbaks. Nuuuuuuuuuu!

2010-08-26 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0