Semester i sinnet

Såklart kunde jag inte somna igår heller.
2.30 verkar vara nya sovtiden för mej oavsett om jag gått upp tidigt eller ej.
Efter att ha vänt och vridit mig i sängen till klockan 23.45 gick jag upp, slog på datorn igen och sen fick Kanal 5 play göra mig sällskap.
Kollade på ett "Arga snickaren" avsnitt, mamma pratade nämligen om honom i helgen och jag har ju aldrig sett det programmet. Men nu så =)

Nu väntar sista helgen på nattjobbet och i tankarna är jag redan i Turkiet trots att det är 5 dagar till vi lyfter.
Allt känns så pirrigt och förväntansfullt <3
Jag sa till J för ett tag sen att det är så mycket jag älskar med resandet men en jäkligt mäktig känsla som slår det mesta är när man stiger av planet och sätter fötterna på "okänd mark".
Man nästan bubblar över av förväntan och första intryck.
Det ger mig en kick, som jag inte får genom nåt annat.


Nu ska jag gå o försöka vila, har varit i stan idag igen och bytte tröjan som jag nämnde igår.
Det blev (återigen) helt andra grejer jag bytte den mot.
Kan visa sen om ni vill se.
Lite höstfint ska väl jag med vara värd ;)



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag förstår att du längtar :) det är härligt att längta efter något.



Nellie tackar för din fina kommentar :) Vi hade det supertrevligt. Kalas är oftast skoj. Kram.

2010-08-08 @ 07:59:39
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0