Mohahaha

Har aldrig fått någon taskig kommentar eller ja, jag har nog inte ens fått någon kommentar som inte är gullig och söt.
Fast idag, då loggade jag in och läste:

anna om Han gör mig CRAZY!:
du verkar ju inte riktigt klok! Stackars din pojkvän!! :O

Jaha, tänkte jag, så kanske man kan uppfattas när man  säger nåt som inte är strålande vackert och superduper gulligt om sin kille. Även om man älskar varandra och har det bra så vore det ju lögn att säga att det inte finns saker man irriterar sig på eller saker man har skilda åsikter om, det finns det alltid. 


Inatt låg jag vaken till klockan 02.30 och "imorse" vaknade jag 12!!
Gulp!

Lite sent för min del.
Snart till D och kolla film.
Hade tänkt att cykla men det regnar ute :(
Då blir det bilen!


Så här glad är vi när vi är ihop <3


Kommentarer
Postat av: Anki

Vill bara gratulera till den första taskiga kommentaren :D Man blir alltid lika smickrad!

2010-08-04 @ 15:32:48
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: mamsen

Det är väl sånt man får räkna med när man bloggar har jag förstått.

Inte mycket att bry sig om.......

2010-08-04 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0