ytterligare en vecka!

Idag påbörjade jag min 9:e vecka ute på praktik.
Denna veckan ska jag vara på BoP- teamet (beroende och svårpsykisk störning).
Det verkar grymt roligt men fullt ös från morgon till arbetspassets slut.
Jag är så slut för sen jag kom hem så har jag suttit framför datorn och skrivit till praktikredovisningen.
Tyvärr har jag slarvat med o skriva dagbok så jag får verkligen tänka efter vad som hänt och vilken dag vad hände.


Nu ska jag ta kväll här och ansluta till min kille som väntar i soffan. Vi ska kolla på filmen: UPP.
J har velat se den länge och nu jävlar. Behöver verkligen slappna av.


I helgen åker vi till K- stad igen. Längtar efter att få krama om lillasystrarna igen <3<3<3
o mamma ;)

morgonmys på påskdagen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va tiden har gått fort !

Hoppas att ni har de trevligt nere i skåne :)

Ta hand om er!

2010-04-13 @ 09:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0