Påsken a 'la fam Håkansson/ Persson/ Andersson

Jag har haft en underbar påsk med min älskade J och fina familjen från syd ;)
Mycket mys, mat och fnitter =)
Stackars J tycker nog vi är lite traggiga (pratglada) ibland.
Wilma är helt tokig i J. Hon tycker han är mysig säger hon =)
Jag har fått konkurrens =P


Wilma och J morgon myser =)


påskäggsmålning


systerkärlek

          
jag målade ett                  Systers påsktårta
hårdrocksägg till J :P


Vi matade getter i stadsparken igår






Min finaste mamma <3<3<3


... och systrarna sockersöta <3<3<3

Idag innan dom åkte fick vi dessutom nåt roligt gjort. Vi har pratat ett par månader om att åka på gemensam semester i sommar så nu äntligen blev det bokat. 1 vecka i underbara Side i Augusti med mamma, systrarna, mammas särbo & hans son <3
Ska bli så kul o dessutom fick vi det för ett pangpris!


Kommentarer
Postat av: Anki

åh va härligt :) ser ut som en myshelg! o härligt att ni ska iväg allihopa tillsammans =)

2010-04-05 @ 15:51:39
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härliga bilder!

Låter som att ni haft en urmysig helg!

KRAM!!!

2010-04-05 @ 16:50:26
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vi skåningar tackar er för en jättemysig påskhelg o som vanligt gick tiden alldeles för fort. Puss o älskar er

2010-04-08 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0