Vilken rutten dag igår.

Igår var en hemsk dag.
Jag orkade inte ens blogga.
Jag hade blivit lovad sommarjobb på stället där jag praktiserar.
Sen länge, tror dom frågade mig dag 2.
4 ställen har jag sen dess tackat nej till som också velat ha mig i sommar.
Bland annat sjukhuset ju som jag berättade om häromdagen


Jag har frågat 3545890 gånger om det verkligen är säkert att jag får jobba hela sommaren och alla har sagt ja.
Jag har frågat 35847 om chefen nu verkligen vet om att jag ska jobba i sommar och alla har sagt ja.
Jag har frågat 1000 ggr till om det verkligen är HELT SÄKERT att jag får jobba i sommar och alla har suckat, skrattat och sagt: JA!!!!



Igår kom en av personalen fram till mig och sa att han fått skäll av chefen för att han inte visste att jag skulle jobba i sommar så den andra perioden hade han tagit in en annan. Så tyvärr, jag fick bara första o inte andra.


Jag blev ledsen- arg- ledsen.
Fick gå hem från praktiken. Kanske löjligt tycker en del men inte bara det att jag faktiskt måste ha jobb båda perioderna utan jag har faktiskt tackat nej till skitbra ställen. Ryhov blandannat (o ja, jag ringde o kollade o nu var det såklart fullt)
Jag satt ordentligt i leran, sjön m.m.
Började storböla.
Sen ringde jag J som som vanligt är bäst, gulligast o förstående.
Tänk om alla var som du <3<3<3<3
Idag har det förhoppningsvis kommit en lösning o det känns betydligt bättre men fortfarande är jag besviken!!


Nu till nåt roligare. Provfotade ju med kameran häromkvällen.
Premiär, ni får ta dom för vad dom är.



 
Mysiga kvällskortet på nästan alla i familjen (inte Glenn)


Kommentarer
Postat av: Anki

fina bella tråkigt o höra och det var klumpigt av personalen! hoppas det löser sig! KRAM!

2010-04-01 @ 23:47:10
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0