Trevlig torsdag.

Idag har jag fikat med finaste Dessi.
Jag njuter verkligen av att umgås med vännerna nu när tiden på dygnet inte räcker till.
Imorgon är min sista dag på BoP och sen har jag en ynka vecka kvar innan praktiken är slut.
Vart tog dessa 10 veckor vägen?!
Innan skolan börjar igen är det ju dags för den efterlängtade semestern.
Indien, here we come.


Solen har strålat även idag och jag med den =)
Imorse när jag såg solen stiga kände jag att idag blir en bra dag.
En bra dag måste firas med nåt snyggt på sig tänkte jag o lyckades leta upp en "gammal" favorit: Jeansskjortan!


All dressed in jeans =)


Nu ska jag bege mig till Maxi för o köpa lite ingredienser till räksoppan jag ska koka ihop ikväll=)
Trevlig kväll önskar jag er alla!!!!


Kommentarer
Postat av: lina

jag längtar tills ni kommer!!!

2010-04-15 @ 19:29:09
Postat av: Emelie

Härligt att höra att allt är bra.

Snart semesterdax!

Förstår att du längtar!

KRAM!!!!

2010-04-15 @ 19:59:23
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0