glad.

Sista dagen på praktiken är gjord och om jag inte hade vetat att jag ska träffa de alla i sommar igen så hade jag nog börjat lipa idag.
Alla fick varsin fin present (som jag såklart glömt fota) av mig som jag lagt ner lite tid o tanke på.
Först hade jag tnkt köpa en blomma men då ahde den bara blivit stående i lokalen så jag gjorde en personlig grej istället till var och en.
Jag köpte fem små ljusstakar i varsin färg och sen la jag i varsitt lavendelljus samt olika sorters godis och slog sen in allt fint i lite cellofan.
Fint<3


Jag blev så glad när jag läste omdömet som min handledare skrivit.
Så fina ord och jag blev rörd när jag läste.
Som jag kommer sakna dom..



Citat: Jag hade gärna sett henne som en framtida kollega till mig själv.
Jihoooooo- kan det bli bättre?!?!?!?!


Ikväll ska jag fira lite i goda vänners lag =)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jättefint omdöme :) Jag har inte fått min än :´( Fick tårar idag, kommer sakna alla så mkt.

2010-04-23 @ 19:50:46
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0