Ghetto girl!

Dagens schema:

*Cykla till praktiken  done
*
Städa när jag kom hem
done
*
Hämta ut paket på psten från Nelly.com
done
*Plugga
do....n't done :(

Har länge sett fram emot att få hem den här tunikan från Nelly och nu när den kom så var den inte alls som den ser ut på bilden. För det första så var det ultratunn kvalitet och jag var livrädd att ta sönder den bara när jag tog den över huvudet. Dessutom sitter det en söm på varje sida och sen är det liksom "löst" tyg som hänger så den var inte alls så loose, skön och stor som jag trodde den skulle va.
Visst var den fin men kul att kanske kunna använda den 1 gång o sen går den sönder.
Kommer inte ens våga ha den på mig i Indien av rädsla att fastna i nåt, då hade det bara sagt ritch, ratch, fillibombombom ;)

Så här cool såg jag ut när jag åkte för o hämta paketet, såg för jävlig ut i håret och då åker mössa på.
J tycker jag är "ultrasöt" i mössan haha.
Hmm.. vet inte om jag håller med, men bedöm själva:



 

Ultrasöt- njaae men håret ser alltid mycket finare när det hänger ner under en mössa tycker jag.

Nu är min lilla kökschef färdig med maten <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0