En otäck värld!

Usch, kollade på efterlyst på TV3 play imorse med älskling.
Eftersom det krockar med Greys på onsdagar kl 21 så får jag göra så och denna veckan var jag extra angelägen om att se det då jag visst att det skulle handla om mordförsöket på Emma Pettersson.
Jag vet mycket väl vem flickan är efterosm vi kommer från samma by i Kristianstad och jag har även haft henne då jag arbetade som konfirmationsledare.
När jag tittade på programmet som beskrev det fruktansvärda denna flicka blivit utsatt för blev jag verkligen illa till mods, rädd och framförallt ledsen för allt som hon fått utstå.
När väninna som dom intervjuade började gråta så började jag med gråta.


Hjärtat och huvudet har varit lite extra tungt och mörkt idag.
När man ser/läser eller hör saker som berör en extra mycket blir det ju så svårt att släppa det sen.


Ikväll ska älsklingen ha lite kompisar här så jag tar mitt pick o pack o drar till Dessi!!
Film står på schemat och jag njuter av att ha en lugn Lördagkväll framför mig utan alkohol.
Imorgon väntar nämligen ett riktigt äventyr. Men det håller jag hemligt ett tag till =)

Med tandborsten i flabben önskar jag er en trevlig kväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0