En ofrivillig paus.

Som säkert ingen av er missat så åker jag o My Love på en efterlängtad semester på Måndag till INDIEN.
Men redan imorgon beger vi oss mot Stockholm för o natta hos J:s syster eftersom planet går tidigt Måndag morgon (6.40) och vi landar inte förrän sena kvällen i Indien så det blir den längsta flygresan nånsin för både mig o J.

Inläggen här kommer inte vara täta under de 17 dagar vi är bortresat och jag utgår ifrån att vi om vi hittar nåt internet inte kommer ha möjligheter att surfa obegränsat direkt =)
Hoppas ni förstår och att ni kommer igen den 13:e Maj när vi är hemma på Svensk mark igen och fortsätter läsa om livet som fröken Gabriella Håkansson ;)


Tidigare när jag gjort ofrivillig eller frivilliga blogguppehåll så har jag tappat en del läsare och nu har jag sett att det är en ganska konstant och stadig skara som tittar in här nästintill dagligen och många av er har blivit suvärena på o ge mig respons och kommentarer och jag vill inte förlora er =)


FB är väl det som kommer loggas in på först om vi sitter vid nätet i Indien och en hel del av er har säkerligen mig som vän därmed.
Lägg till mig annars =)
Även om det är vemodigt och lite trist att inte kunna blogga och FB:a som man vill på sin semester så är det naturligtvis en del av själva semestern.
Att bara vara och prioritera sig själv och sina nära.

På återseende i Maj hoppas jag således och jag ska tänka på er vid mina lata dagar på stranden ;)




KRAM TILL ER FINA LÄSARE <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer och Johanna

Hoppas att eran semester blir bra !!

Ha de så skönt :)

2010-04-25 @ 01:08:40
Postat av: Emelie

hihi Vi kommer hem samtidigt men vi åker inte förrän den 5:e, härligt att ni kommer iväg!!

Ha det nu så underbart, vilken resa det kommer bli ;-).

Kram!!!

2010-04-25 @ 09:28:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

ha det så jättemysigt! :)

2010-04-25 @ 10:03:02
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Pernilla

HEJ!!

så du har med en blogg :) kul! hahaaa njaa ett troget hv-fans är kanske inte jag, men det är kul när de vinner :P

härligt för er att åka till indien, har med haft tankar på att åka dit... får du tipsa om ställen att åka till sen! ha en fin resa!

kram

2010-04-25 @ 14:32:48
URL: http://detsnurrariminskallle.blogg.se/
Postat av: Jajja

Ha en super mysig resa nu, blir spännande och höra om allt när ni kommit hem.



Jajja.

2010-05-04 @ 15:47:11
Postat av: Anki

Är ni inte tillbaka snart? :)

2010-05-11 @ 12:59:14
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0