Denna måste provas:

Får blogga lite extra idag eftersom jag vet hur kasst det brukar bli med det när vi är i Skåne ;)


Soppan som jag tidigare skrev att jag gjorde ikväll blev helt ljuvlig. Ni MÅSTE prova den.
På träffpunkten som jag praktikserade på för några veckor sen så lagade dom en räksoppa som doftade o smakade  himmelskt.
Barbros (barbro jobbade där innan) räksoppa kallade dom den.
Well, nu vet jag var barbro snott recepten ifrån :P


Till soppa MÅSTE jag ha en ostsmörgås. Surdegsbröd is the shit =)


ps. På Måndag ska vi kolla lägenhet. Eventuellt ska vi byta med ett annat par =)


Kommentarer
Postat av: lina

det heter macka, inte smörgås.

2010-04-16 @ 15:31:17
Postat av: sofie

Åh vad skoj med ny lägenhet(ja kanske då) =)



Hoppas du får en underbar helg "här nere"!

2010-04-16 @ 21:15:04
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0