Bikini bekymmer.

Jag trivs superbra på BST (boendestöd) där jag är denna veckan på praktik.
Helt klart något jag skulle kunna tänka mig, inte för alltid men ett tag.
Lite likt hemtjänst men mer utamanande och mindre gnällande :P
Hemtjänst fick mig att ibland känna mig som en piga.


Jag fick inspiration när jag såg att syster skrivit på FB imorse att hennes cykelsäsong hade börjat idag, alltså att hon hade cyklat till jobbet. Ut med cykelskrället och tog den imorse och det gick i princip lika fort som o ta bilen. Tänkte fortsätta med det iaf denna veckan, vardagsmotion är ju aldrig fel. Det enda negativa med att cykla är att jag ofta brukar sticka in o göra småärende efter jobb/ skola/ praktik och utan bilen blir det bökigare då avstånden mellan områden ofta är ganska stora här.
Träna efteråt är till exempel jättesvårt eftersom det är långt till träningslokalen från praktiken, iaf i mina mått mätt ;)


Jag hann dock in om stan en snabbis efter praktiken idag, jag är på jakt efter en ny bikinibh till Indien då förrra årets blev så flitigt använd (framförallt i Grekland) så sömmen släppte och bygeln kröp ut :(
Jag hatar och köpa bikini.
Provade minst 10 stycken idag och ingen satt bra. Dels har jag väl inte drömkroppen för beach 2010 så allt klämmer o visar dom inte fullt så snygga delarna på mig och dels är det svårt att hitta snygga bh för stora bröst som inte ser ut som modell "AGDA 85 bast".
Kollade framförallt Lindex eftersom jag fick presentkort av J där på alla hjärtans dag.
Uff, tappade helt lusten att prova fler men jag måste ju hitta en till resan.
Kan bli jobbigt annars.


Kände mig som en som hör hemma i detta gänget idag ;)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Känns skönt att jag tagit tag i mitt liv o både tränar o går o försöker tänka på vad jag äter. Vill INTE ha en sådan figur som donnorna på kortet här....

2010-04-08 @ 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0