En natt i Linköping!!

Smått bakis har jag varit hela dagen men framförallt trött.
Visserligen har jag väl inte direkt fått så mycket sömn men jag tror mest det beror på att när man umgås emd Sandra så går allting i 320 hela tiden.
Jag sa till henne att om hon inte lugnar ner sig kommer hon få en hjärtinfarkt innan 25.

Igår t.ex hade vi lagat mat o ungefär när jag hade lagt upp salladen på min tallrik o var redo att börja äta så gick Sandra o hämtade nästa portion. Hahaha, sen klagade hon på illamående. Hmm.. undrar varför =)

Hade superroligt uppe i Linköping även om vi båda idag konstaterade att det no blev lite väl mycket vin, men va fasen. Man måste ju ta igen när man inte har setts på 3 år.


Jag o Sandras katt



   

 

Tack fina Sandra för ännu en kväll att minnas.

Jag måste ha världens finaste vänner <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv gumman!!! Va så himla kul o ha dej här!!!! Skicka alla bilderna till mej=) puss

2009-09-07 @ 11:06:05
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0