Fredagsmys med axelvärk!!

Nu sitter jag o spelar Wilmer X för J. Är man ihop med en skåning så måste man ju lära sig skånska =)

Har fortfarande "rump-ont" i axeln. Igår provade jag ALLT: Tigerbalsam, 3 glas vin, zon, vetekudde och till slut drack jag till och med en grogg, allt för att få sova!!
Utan resultat!!! Låg o snurrade i sängen 320 ggr innan jag lyckades hitta en någorlunda bekväm ställning o sen vaknade jag x antal gånger under natten av att det värkte.

Nu har jag tagit en diklofenak så jag hoppas det ska hyfsat bra i Linköping.
Nu fattar jag vad morsan fått stå ut med under alla år i vården.

Igår hade vi ju fredagsmys, J hade gjort så fint med tända ljus, present till mig och efterrätt som fick oss att minnas Grekland:


Påsen med presenten i står på bordet.. nyfikna?? =)
  


Ser ni vad jag har över axeln, en riskudde. Det var min present. Väl behövligt =)

Nej nu måste jag till bussen! Hörs o syns!!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Ania

Stackare! Tycker verkligen synd om dig, för som du sa du har ju rätt mycket just nu! Hoppas att det blir bra snart! Krya på dig! Ringer nästa vecka. Kram och puss

2009-09-06 @ 09:01:41
Postat av: miian

oh fredagsmys,myyyspys.

Hade vi alltid "förr" på riktig,numera är det inte alls lika mysigt som då haha ;)



Tack för din fina kommentar.

Stackars dig som har muskelinflammation,har med haft det- i ryggen.

Fyfan vad ont det gjorde.



Hoppas det snart går över!!!!



Fina bilder där nere från er skånetripp,antar att ni hade det toppen här "hemma" =)

Kram

2009-09-06 @ 21:48:36
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej vännen!

Åh en såndärriskudde är så bra.

Hoppas att den tillsammans med tabletterna tar bort inflammationen.

Inget kul med ont i axeln, jag får det emellanåt när jag stressar mycket....gör sååå ont!!

Ser ut som att helgen var rolig, Kram kram!!!!

2009-09-07 @ 08:22:14
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0