Skåne helg!!

Ledig idag!
Trodde jag skulle få jobba men nehe, jobbet ringde inte trots att jag sa att dom kunde ringa o väcka mig på morgonen om det behövdes.
Så har det varit dom senaste gångerna.
Jag begriper ju att där måste vara nån sjuk på 4 dgr =(
Så jag ringde upp o ifrågasatte, då hade dom "glömt mig".
Glömt att jag fann o kunde jobba?!!

Dummaste ursäkten.. dax o kolla upp nya extrajobb kanske!
Skulle egentligen fikat med Vanessa idag men det körde ihop sig så nu sitter jag här, samma som förra onsdagen. Ledig dag men inget att göra!

Blir att mysa med Glenn, Ossy o sen kommer ju J hem så då får jag väl mysa med honom.

Fler bilder från helgen i Skåne:


Min styvbror med Sofie, Mathias kör nån Gay pose här!!

     
Många barn o massor med Lek o Loke mys. Me like <3


Nyvaken Wilma med mammas feta katt i knät =)


Mina älsklingar <3

     


På Söndagen hade vi kräftskiva hos mammas Peter =)

Gottigottgott!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Eftersom mitt facebook inte fungerar ikväll av någon anledning så har jag suttit o läst igenom din blogg istället. Var ett tag sedan jag gjorde det. Du skriver så bra o den e rolig att läsa. Det e d jag alltid sagt att du skulle blivit författare eller kanske journalist för du kan skriva. Fina kort du lagt in. Puss puss o mamma älskar

2009-09-03 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0