Morgonmys med familjen!!! =)

Det händer inte mycket på Igelkottsvägen just nu.
Jag snörvlar fortfarande och näsan rinner som ett mindre Niagara fall.
Eftersom jag snytit mig så mycket så är huden runt mina närborrar nu helt röda och fulla av små sår. AJAJAJAJ!!!
Jag har precis suttit en evighet och hållt på med veckans läxa. Dom andra två veckornas måndags uppgift har varit relativt enkel men denna veckan har fröken slått på stort och gett oss en riktig jävla utmaning :/
Har fått googla flera ord eftersom jag var osäker på vad dom betydde, nu var dom ändå på Svenska och jag har läst både Svenska A och B.
Hajja att dom var svåra ;)

Imorse hade vi morgonmys här. Jag gjorde frukost innan J kom upp o efter det hade Glensan ute en stund i köket.
Han lider av lite lätt övervikt liksom både jag o Ossy så han behöver röra på fläsket =)


Liten Glenn i stort kök

   


Två små söta killar =)


2 med morgonfrilla deluxe myser!! =)

Nu ska vi kolla klart på Australia, J somnade igår en och en halv timme in i filmen. Trött karl jag har!!!
Ha en suverän Söndag.
Simma lugnt!!!


Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Åh vad trist med förkylning, krya på dig!!

Duktig du är som kämpar på med plugget ändå!

2009-09-14 @ 18:53:17
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0