Ingen bra dag!!!

Dålig update på ett par dagar. O det är inte så konstigt. Skolan tar mkt tid o när man väl är hemma vill man bara njuta av att va med sina nära o kära.

Idag ringde klockan kvart i 6 o jag slog upp min blå. När jag skulle resa på mig nästan skrek jag av smärta.
Jag har haft problem med min högra axel i flera månader. Det har gjort ont från o till.
Men jag har inte gått till doktorn eftersom det inte är varje dag. Ett par, tre dagar i veckan har det varit och då gör det verkligen ont.

Så imorse fanns det inte mkt att be för. Fick tid redan 08.30 imorse.
Väl där konstaterades en muskleinflammation i axeln så nu blir det smärtstillande/inflammationshämmande tabletter i 2 veckor o sen sjukgymnast.
Kul, o jag som har så gott om tid, eller inte.

Ja, ja jag vet, hälsan går först.
O det är faktiskt skönt o veta vad det är. Idag har det dock varit hemskt, värsta dagen o jag kan kanppt röra högerarmen utan att det gör ont.

Imorgon ska jag upp till L-köping o hälsa på en god vän. Blev dock lite ledsen när jag läste en sak hon skrivit idag. Men, men. Biljetten är bokad o jag vet att det kommer bli skoj.

 

Nu längtar jag efter min älskling som när som droppar in om nån timme. Vi ska ha fredagsmys ikväll <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0