Tävling!!

Jag vinner ju aldrig men kan trots det inte låta bli att tävla :P
Det är spänningen i det hela.

Nu är jag med i en tväling på den här bloggen.
En resa till Gotland kan man vinna. Det hade ju varit gött.
Jag som så länge pratat med J (som aldrig varit där) om att jag vill dit.
När vi var små spenderade vi alltid en vecka på sommaren där.
Har så fina minnen därifrån, ett av Sveriges vackraste ställen!!
Mammas vännina har en stuga där, sen blev vi stora och flyttade hemifrån och nu är det flera år sen jag var där.
J hade gärna velat dit, det vet jag.
Jag med, verkligen jag med =)

Åh han och jag på Gotland, mys det hade varit <3

"Drömma kan man ju" ;) "Hoppet är det sista som överger en" =)

Här tävlar man!!!


me and my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0