Så länge vi båda andas..

En tuff dag i plugget idag.
Hade en hemsk uppgift och jag var så nervös så jag höll på att spy när jag skulle gå upp.
Som tur är hade jag världens bästa Mattias som samarbetspartner som såg min nervositet och hjälpte mig!
Imorse tog jag på mig min "Lyckoängel" som hjälp.
Och det gick ju.
Skönt att ha det överstökat.


Såå fint och gjort av fina Emelie

Blev så glad idag.

J skulle iväg o köpa halstabletter o när han kom hem hade han en present till mig =)

Och inte vad som helst: Fjärde boken i Twilight serien, "Så länge vi båda andas". Har läst dom andra och längtat som en galning efter sista boken men inte haft tid o köpa den.
Så ni kan ju gissa om jag blev överlycklig =)
Ikväll blir det Edward och Bella i sängen =)

Vad jag istället borde läsa är Utvecklingspsykologi men det tänkte jag försöka tinga mig själv till imorgon när jag förhoppningsvis är ledig :P

Nej nu får jag nog ta hand om min ynkliga lilla sambo.


Man måste ju få skoja lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0