Inlägget med mest svordomar nånsin!!

Helvetes, fasens, förbannade skit.
Ont i halsen, fryser, snorig, nyser mår dåligt.
Tyder bara på en sak: FÖRKYLNING på G.

Fasen, jag som trodde jag hade klarat mig denna gången.
Det finns nog få personer på denna jord som är så mottagliga för förkylnings bakterier som jag är.
Fanfanfanfanfan, jag har inte tid att vara sjuk nu. Har både skola och jobb att tänka på.

Denna veckan har inte varit någong höjdarvecka!!!!

Bilder från kvällen, J lagade mat. Smaskens blev det :P



 
Kött, ugnsgrillade grönsaker o bea!!!


Allvarlig Bella vill inte bli sjuk!!!


Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Nä men han gör ju visst annat än ris och lax hihi;)

Ser riktigt smarrigt ut med ju=)

2009-09-14 @ 18:54:41
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0