Höst ångest!!

Jäklar vad morgonpigga ni är, eller nattugglor.
Hur tidigt man än loggar in här så är det alltid någon som varit och läst =)
Härligt!!

Jag måste erkänna en sak.
Jag mår för tillfället lite dåligt och har ångest och jag vet att jag inte vill känna så här.
Anledning?
Höstens intågande of course.
Jag fattar inte hur en del kan säga att dom älskar hösten och ännu mindre vintern.
Jag hatar dessa årstider. Allt blir mörkare, kallare, jobbigare och tyngre.

Jag får riktig ångest av att tänka på det. Mår dåligt och vill bara gå i ide och vakan upp i April någon gång till fågelkvitter och solstrålar.

Tidigare har jag tyckt att vintern ändå var lite mysig och jag älskade julen. Men förra året kändes det som julen flög förbi och sen hade man inget o se fram emot längre och vintern höll sig krampaktigt kvar till i Mars-April. Kallt och jävligt.

För o komma över denna "höst-ångest" gäller det nog att ha massa saker att se fram emot och jag ska fylla på listan.¨

Än så länge är det:

*Julen
*Premiär för nya Twilight filmen
*Min första termin i skolan ska avslutas :)
*Min födelsedag
*Riga-resan med Honey =)

Fan där tog det stopp....
Ska nog se till att boka in lite mer så jag inte deppar ihop helt.


Fiiiiiiiiiii faen!!!! =/


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh men det är nog många som känner så.

Jag blir deppig om det blir massa regn & blåst men annars älskar jag hösten; kura i soffan med tända ljus och brasan osv...

Vilken bra lista, där har du ju finfina saker att se fram emot!!

KRAM!

2009-09-16 @ 09:11:10
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0