Familjetid!!

Som vanligt när jag är nere i Skåne så är det dött på bloggfronten. Tiden finns inte. Jag saknar min familj så mycket så när jag väl är här vill jag bara vara med dom. Hoppas ni har förståelse för det =)

Igår var vi på kalas hos Lina och det bjöds på lovely mat. Sallad med pasta, bacon och pesto i.
Och sen en paj efter med vit choklad och hallon.
MUMS!


Ikväll ska vi på kalas igen hos min yngsta kusin. Men gårdagens meny blir svårslagen =)

J kom hit inatt med vår nya bil. Den är superfin. I'm so happy. Nu fattas bara ett körkort :P
Förhoppningsvis snart fixat.

Puss o Kram.


Kommentarer
Postat av: lina

vad bra att maten var till belåtenhet! :)

2009-09-21 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0