Bojkotta alkoholen!!!

Idag är det Söndag. Det skulle en bli rolig, mysig Söndag. Det blev det inte.

En ganska dragen sambo trillade in vid kvart över 1 igår. Det tog hus i helvete och blev "krig". Lång historia och inget jag vill dra här men fasen vad jag hatar sprit ibland. Kan göra människor helt annorlunda.
Jag har inte druckit en droppe sen jag var i Linköping hos Sandra.
Lovade mig själv att inte ta en endaste liten droppe på 2 veckor sen o det har jag hållt o nu är det tredje helgen jag inte druckit mer än cola :P

När jag tidigare också kört perioder när jag inte festat eller druckit alls så får jag bara mer o mer avsmak ju längre tiden går, så även denna gång.
Skönt!!!!

På linjen jag går nu är där naturligtvis många som tidigare själva haft problem med både alkohol o droger och minst 50% av alla i klassen är nykterister.
Vi läser så mycket om vad alkohol jag med kropp o sinne så det känns rätt att ta det lugnt själv nu!!
Dessutom har jag så mycket annat o lägga fokus o tankarna på.

Ska nog krypa ner under täcket nu. FIck inte mycket sömn inatt o förra natten jobbade jag ju. Känner att jag är så trött att allt snurrar nu!!!


Bild från underbara Västervik, augusti 09!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0