Älskad från första stund.

Ikväll är det PF här (pojkvänsfritt). Duktiga J är ute o grejjar med bilen i Nh.
Och jag har också varit duktig och framkallat Grekland korten. Det var på tiden!!
Nu gäller det bara att köpa fotoalbum med. Jag vet precis vad jag vill ha, inga såna med plastfickor utan såna som man klistrar in själv i. Man kan göra dom superfina.

Jag är ganska rolig, när jag hittar en ny låt som jag tycker är bra så spelar jag den 3000 gggr om tills jag håller på o spy av den sen lyssnar jag inte på den på 2-3 månader sen börjar jag igen =)
Nu är det den här som går om och om och om igen.

Den får mig att tänka på den minsta i familjen, så älskad, så önskad, så välkommen!!!

Om det ändå hade räckt med bara min kärlek till dej
Den är större än du tror
Större än kärleken själv
För när du steg ner på denna jorden rund
Var du älskad från första stund
Älskad från första stund!!!!!

Älskar mina 3 fina syskon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0