Vill du se ett spöke?

Tack och lov så har jag känt mig lite bättre ikväll. Kunde till och med följa med en liten runda till Maxi och köpa en tidning men J fick hjälpa mig på med skorna och jackan samt av.
Helt orkeslös men förhoppningsvis går det iaf på rätt håll nu.
Har dock en hosta som  river som knivar i bröstet :(

Jag höll på att få en chock innan när jag kollade mig i spegeln. Ett levande lik.
J försökte övertyga mig om att det inte var så farligt och tog ett kort. Usch och fy.
Vilken rishög.


Jag har dessutom fått nåt eksem på ena ögonlocket. Förstår inte riktigt varför.
Här har ni en lite gulligare bild på en liten buse som ålar sig längs väggarna :)

Ska krypa ner i sängen nu. Färdig och slut. Skulle jobbat imorgon men ringde redan i eftermiddags o sa att jag inte va frisk. Lite lättare att få in nån annan då än om man ringer imorgon bitti en halvtimme innan man börjar.

Får fjäska lite för J nu. Usch, har varit så elak mot honom. Jag blir alltid så irriterad och lättretad när jag är sjuk och har ont =(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0