Söker medlidande!!

Tycker ni inte synd om mig =(
Inte en enda som kommenterat och tyckt synd om mig buhääääääääääääääääääääää.
Har ju haft skitont.
Får väl räcka att jag tycker synd om mig själv då :P

Idag ska jag in till stan o möta fröken Aderstedt.
Eva ska få en skiva med Bonniers Trafikskola av mig.
Hon har ju kommit igång och håller på o ta körkort nu.

Ikväll är det dags för fredagsmys igen, kan inte fatta att höstlovet snart är slut. Det började ju precis.
Hade gärna haft en vecka till men, men!!

Imorgon ska jag jobba på hemjtänsten. Tror jag.
Dom sa att jag skulle det men att dom skulle ringa o säga vilka tider men det är inte en jävel som har ringt.
Dom kan reta gallfeber på mej.
Man ställer upp o jobba för dom o vad får man för det? Inte ett skit.

Jag ringde o spelade in på svararen nyss att dom minsann fick vara vänliga o ringa upp.
Oj, när man talar om trollen....

Ja, nu ringde dom. Men det är ju fan att man ska behöva tjata. Hade det inte varit för pengarna hade jag sagt tack o adjö!!!

Mitt öga är bättre idag men jag kan inte ha smink på mig för det rinner hela tiden. Ändå positiva. Me goes natural i 3 dagar nu :P


Foto från Berlin, snart bär det av igen. Exakt en vecka kvar till Riga!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tycker synd om dig bella! kramar om Det är synd om mig oxå!

2009-10-30 @ 18:15:01
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag bryr mig och tycker synd om dig ♥.

Har bara inte haft "datortid" till att skriva det.

Hoppas det känns ännu lite bättre idag!

Stor Kram!

2009-10-31 @ 07:26:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0