FY FAN!!

Usch jag mår fortfarande fruktansvärt dåligt. Vet inte vad ja ska ta mej till.
Orkar egentligen inte ens sitta här o skriva men jag har legat HELA dagen hitills och ska försöka hålla mig sittandes i 30 min.
På sätt o vis känner jag mig ännu sämre idag, har vaknat (utan överdrift) en gång var 30 min HELA natten.
Igår grät jag som en liten unge.

För det första har jag så ont i kroppen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Allt gör ont.
Att lyfta en smörkniv gör ont, vicka på lilltån, böja huvudet för att inte prata om kissa eller gå på toa.
Känns som hela paketet håller på o lossna när jag försöker kissa.
Det gör liksom ont i Skelettet.

För det andra så är jag alltid förkyld. Jag blir sällan magsjuk osv men förkyld är jag stup i kvarten. Måste ha sjukt dåligt immunsförsvar. Senast jag var förkyld var bara 3 och 1/2 vecka sen. Är det normalt?
Andra blir förkylda en eller ett par gånger om året, jag har varit förkyld minst 3 ggr sen i Juni. Och då snackar vi fökylningar som håller i lääääääänge.

Aj, aj- trycka ner tangenterna gör ont.
Idag är det 3:e dagen. Blir jag inte bättre till imorgon så blir det Vård C.
Hur fan jag nu ska orka ta mig ta dit.


Uff, jag hatar detta. Mördarfökylning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, Krya på dig!!!

Har själv fått någon släng av förkylning, kändes skit igår men faktiskt bättre redan idag.

Hoppas du slipper gå till VC och att du känner dig bättre imorgon ;-)

KRAM!!

2009-10-13 @ 15:23:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

usch det låter inte alls bra :( nu bidde anki orolig! krya på dig o ta hand om dig! se till o bli frisk snart, saknar dig i skolan! Kram!

2009-10-13 @ 18:24:49
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: miian

hey babe! stackare som är sjuk.

Är inte det minsta avis.

Minns inte när jag var kass sist och vill verkligen inte bli det!!!

Har varken tid eller ork!



Såg också björn på eftertio,så starkt.

Han är fantastisk!!!

Krya nu på dej.kramkram

2009-10-13 @ 18:52:12
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0