Fan vad bra jobbat =)

Hoppas ni förstår att mitt tiggande efter medömkan mest var på skoj igår ;)
Idag känns allt mycket bättre.


Har haft en jäkligt effektiv förmiddag. Först jobbat 3 timmar, sen hämtade älsklingen mig så gick vi på promenad i Stadsparken, efter det fikade vi med Chai latte (mums) och en ciabatta på Waynes. Sen köpte jag min undanhängda vinterjacka på stadium, handlade halloween godis om det kommer några barn på Ica på vägen hem och nu har vi städat. Det ni ;)


Ikväll ska jag möta Dessi i stan. Vi ska på förfest hos en vän till henne. Jag är lite nervös att jag ska bli uber röksugen och röka så därför ska jag försöka hålla mig nykter.
Snusa catch mini istället ;P

Har inga batterier i kameran så jag får se till att skaffa det illa kvickt. Ska försöka hinna det ikväll.

Puss o tack till alla er som kommenterar, jag blir såå glad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0