Blommor och bin

7 imorse ringde hemtjänsten och det var kris.
JAg kom in o jobbade 2 timmar, mer kunde jag inte.
Lite cash blir det iaf.

Jag har varit duktig idag. Efter jobbet åkte jag hem o ringde efter praktikplats så nu är det ordnat.
Ser ut att bli i Taberg.
Sen gick jag här o pulade med diverse saker och när klockan slog 16 så åkte jag o hämtade J o sen stack vi till simhallen och simmade. Såå skönt.
Måste komma igång med träningen, IGEN!!!

Jag älskar att vi är lediga från skolan på Onsdagar.
Såå skönt att ha en paus mitt i veckan.

Igår innan vi la oss så gick jag runt o vattnade mina blommor, samt bytte vatten till buketterna.
I'm chocked. Har Ulla-Bella efter 23 år äntligen fått gröna fingrar?


Denna vackra bukett fick jag av Mamma o systrarna förra onsdagen. Den är fortf. jäkligt fin.




Denna blomman fick jag förra Söndagen av Johanna o Kristoffer. Dom var 3 från början men 2 har gett med sig, fast denna är fortf. fin. Otroligt!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt att den är så fin fortf! det är nog som du säger, du HAR nog fått gröna fingrar.. :)

2009-10-08 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0