No smoking area =)

Vaknade för en stund sen av att Famor ringde o ville säga att de var halvvägs nu =)
hon ville bara kolla så jag inte stod o gjorde nån mat för det behövde jag verkligen inte eller rättare sagt: "Det fick jag inte".
Man får helat inte lyfta ett finger åt farmor.

Gick jättebra att jobba inatt trots att jag inte sovit så mycket.
Jobbade med en jättetrevlig tjej.
Och ja var nervös för hur det skulle gå med rökningen, på natten är ju ett av de tillfällen man rökt mest eftersom det är lättare att hålla sig vaken då men det gick också bra.

Märker att det förmodligen är inställningen och motivation som avgör mycket hur det går.
Jag vill ju verkligen detta, jag vill inte vara rökare längre och nu är jag äntligen inte  det <3

Nu ska jag gå o fixa till mig. F & F borde vara här närsom helst <3
Då kan man ju inte springa här i nattsärken :P


Kommentarer
Postat av: ida

Du fixar det Bella!! :)

2009-10-25 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0