Fuck you ;)

Har varit en jäkligt hektisk dag.
Möte, sjukgymnast o sen eftermiddagen i skolan. Puuuh.
Fattar inte hur allt lyckas köra ihop sig på en dag.

Fick gör mycket udda "övningar" hos sjukgymnasten idag.
Stå på alla fyra på britsen och ner med överkroppen och upp med rumpan. HAHAHA.
Spännande när man har en sjukgymnast som är kille och typ 27 :P

Imorgon är sista dagen i skolan innan höstlovet börjar :)
Ska bli skönt.
Men minst 2-3 dagar kommer få spenderas med näsan i böckerna ändå eftersom kära fröken gett oss en rejäl läxa över lovet :/

Till middag idag blev det "Fjäll gryta".

Riktig Söndagsmiddag men gott var det :)
Vilt är gott.

Nä nu måste jag göra läxan. Har skjutit på det hela kvällen så kommer få va uppe halva natten o plugga. Dummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Egopics ska det va :)

Love Lilly Allens- "Fuck you"-

Fuck you, fuck you very very much.. lalalala =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, höstlov, vad lyxigt... ;-)

Jag vill med, hihi.

Jag hade tyckt det var jobbigt med en så ung sjukgymnast och massa övningar.

Kram Kram

2009-10-21 @ 21:31:34
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

du är då helt sjukt svår att få tag på !!!!! Nu ger jag upp. Ring när du kan. Kram

2009-10-21 @ 23:22:18
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe vad gött med lov, fuskit att inte vi har det :P

Hoppas allt är bra med dig iaf!! Kraam

2009-10-23 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0