Singel ikväll :P

Hmm.. det luktar konstigt här.
Vad kan det va???
Ja just det, bloggtorka är det ju.

Känns som mitt liv är ganska inrutat nu o det händer inte så mkt mer än skola, jobb och umgås med goda vänner.
Imorgon ska dock bli väldigt intressant.
J ska ta mig iväg på en överraskning.
Han har bara sagt till mog att jag ska packa kläder för en natt och jag har ingen aning om var i ska.
Jag älskar sånt, jag ÄLSKAR överraskningar.
Jag älskar honom<3

Han är förresten inte hemma ikväll, nån jobbarkompis som ska gå i pension så han är ute på ön (visingsö) och "firar" honom.
Han lär väl ringa ikväll när han ska him!!
Jag har således regelrätt och riktigt haft hmm... vad är motsatsen till ungkarlskväll?? Ungkvinnskväll??
Suttit framför datorn, absolut inte gjort någon nytta och ätit snabbnudlar till kvällsmat. Fucking Gitt!!
Nån pilsner kan jag inte dricka eftersom jag ska köra sen och klia mig på pungen kan jag inte heller göra för jag har ju ingen :P

Igår färgade jag håret, minst sagt på tiden:


Brown haired girl =)



Nu ska denna brunett titta på Idol och försöka packa en väska =)

Puss o redan nu kan jag säga att vi nog inte kommer höras förrän tidigast på Söndag.

Tjingeling...


Kommentarer
Postat av: lina

fint det blev sweetie!!! hoppas överraskningen blir skojig :)

2009-10-03 @ 00:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0