Sjuk igen!!

Fy fan, jag är sjuk. Så jäkla sjuk.
Eller.. Ok.
Kanske inte så sjuk men jag är ganska förkyld.

Jag hatar det. Varför ska jag alltid ha så lätt att bli förkyld. Mår jag så här imorgon så kommer jag inte till skolan.

Det började igår o kom verkligen som ett brev på posten. Från ingenstans.
Satt o drack vin o kände hur huvudet bara blev tyngre och tyngre och sen rätt vad det var så mådde jag piss och näsan rann i ett. FY!!!!!!!!

Låg o slappade hela förmiddagen framför idol osv men sen fick jag nog och jag o J åkte ut till Skogskyrkogården och gick där en stund. Skönt med luft.

Ja, jag orkar inte skriva mer nu. Däremot ska ni få se lite bilder på vad vi köpte förra helgen på Lagerhaus och Hem och Hobby i Hjo.


2 superfina guldljus till ljusstakarna i sovrummet


Nytt duschdraperi i badrummet. Det gamla med döskallar åkte ut :)


Ny kruka till köket, står en i fönstret med =)



En fin "metallskylt" med ett vackert budskap- texten syns tydligare på bilden nedan:


RIKTIGA FYND ENLIGT MIG =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0