Det fula hos en tjej.


När man inte har nåt annat för sej så kan man alltid fula sig framför kameran :P


Okej en seriös med då.

Jag o Ellie (min klasskompis) har alltid väldigt intressanta diskussioner på väg till och hem från skolan. När vi skulle åka hem idag diskuterade vi utseende. Ellie är en av dom sötaste tjejerna jag träffat och jag blev helt paff när hon berättade att hon inte alls var nöjd med sig själv. WHY? Var min första tanke.
Men efter en stunds pratande så insåg jag att vadå, hon är ju också "bara en tjej".

För visst fan är vi tjejer experter på att hitta fel på oss själv.

Jag till exmpel, hatar att visa mig i profil från höger sida. I fuckin hate it, jag hatar det. Tycker alltid jag ser tjockare ut från det hållet plus att mina röda kinder syns mycket mer därirån eftersom luggen är på andra hållet.
99% av mina bilder här i datorn är tagen från vänster sida

Fan, löjligt va? Det ska vi ta mig tusan ändra på. Här är en "bild-från-den-fula-sidan"



Titta Bella, det gick ju bra. För ni skrattar inte åt mej eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tycker oxå Ellie är jävligt söt, synd att hon är medveten om det! Men som du sa, hon är ju tjej precis som alla vi andra haha. Jag tycker att jag ser trött ut varje gång jag ser mig själv i spegeln! Sen hatar jag min röv, den är alldeles för stor och alltid i vägen! Kram på dig!

2009-10-09 @ 13:10:47
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Anki

oj, menar att hon INTE är medveten om det! x)

2009-10-09 @ 13:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0