AJ AJ AJ!!

Uff, jag vaknade inatt och var på toa.
Sen när jag gick och la mig igen så fick jag sån jäkla kramp i magen.
Det gjorde såååå jävla ont.

Jag trodde jag skulle spy. Fattar inte vad det var men misstänker att det var mensvärk. Kändes precis som det satt i det området. Jag har slutat med mina P-piller för ett tag sen eller rättare sagt så tog dom slut och jag bestämde mig för att inta skaffa nya då jag vill "rena" kroppen. Jag har ju gått på P-piller sen jag var sexton.

Men inatt blev jag påmind om varför jag först skaffade dom. Det var ju just för att jag hade sån problem med mensen och mensvärk. Jag avundas er som bara har det ett par dagar och inte får ont.

Min kommer och håller på i ett par veckor om jag inte äter p-piller. Också har jag så ont att det känns som jag ska svimma. Eller spy. En gång hade jag mens konstant i 5 veckor.

Idag är det jag som åker till UM och fixar nya. "Rena kroppen" skiter jag stort i just nu med tanke på smärtan som kommer med det.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh din stackare.

Det gäller att väga för och emot men jag förstår dig verkligen.

Nackdelarna överväger INTE!!

Kram Kram och lycka till!

Syster ska till Nova idag så jag hoppas hoppas ett leggingsen finns, tack ändå söta rara du!!!!

2009-10-23 @ 10:31:21
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0